70 kW
Moc silnika
8.08 kWh
Akumulator
6 s
Przyśpieszenie
245 kg
Masa pojazdu
70 kW
Moc silnika
8.08 kWh
Akumulator
6 s
Przyśpieszenie
245 kg
Masa pojazdu
FS Croatia
Aerodynamika modelu SW-03e uległa istotnym zmianom w porównaniu do poprzedniego modelu. Przednie skrzydło zostało rozbudowane i obecnie dysponuje większą liczbą lotek po obu stronach. Tylne skrzydło również zostało udoskonalone, zastosowano w nim system DRS (ang. Drag Reduction System), znany między innymi z Formuły 1. Ponadto, znaczne nakłady pracy zostały przeznaczone na udoskonalenie podwozia oraz wprowadzenie nowego, powiększonego dyfuzora.
Rama i zawieszenie modelu SW-03e to nowoczesna, lżejsza konstrukcja wykonana ze stali chromowo-molibdenowej. To przyczyniło się do redukcji masy, mimo przejścia na elektryczny układ napędowy, który jest cięższy niż wcześniej stosowany przez nas układ spalinowy. Zawieszenie zostało również udoskonalone w porównaniu do poprzednika, co umożliwiło zwiększenie stabilności, sterowności oraz elastyczności w zastosowanych ustawieniach.
Model SW-03e, kierując się najnowszymi trendami w dziedzinie motoryzacji, został wyposażony w elektryczny układ napędowy. Składa się on z dwóch silników elektrycznych o łącznej mocy 110 kW, z dyferencjałem wyposażonym w system wektorowania momentu obrotowego. W naszym pierwszym projekcie z zastosowaniem napędu elektrycznego, wprowadziliśmy autorską konstrukcję systemu magazynowania energii (BMS) oraz układu baterii wysokiego napięcia.
Poprawne funkcjonowanie kontroli nad silnikiem oraz systemu gromadzenia danych nie byłoby możliwe, gdyby nie ciężka praca podzespołu naszego zespołu odpowiedzialnego za elektronikę i elektrykę. Zespół elektryczny jest integralną częścią sukcesu zespołu motorsportowego, przyczyniając się do osiągnięcia wysokich wyników i poprawy wydajności pojazdu na trasie wyścigowej. Dzięki stale rozwijającym się technologiom i innowacjom, elektryczność w motorsporcie odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu przyszłości wyścigów samochodowych.