CREATE FUTURE TOGETHER

SW 04e

SW04

Kolejny bolid elektryczny, będący następcą modelu SW-03, odniósł wiele sukcesów na międzynarodowej arenie. Jego zaawansowany napęd elektryczny oraz zoptymalizowana konstrukcja pozwoliły osiągnąć imponujące wyniki. Pojazd ten kontynuował tradycję innowacji, skutecznie rywalizując na światowym etapie.

SW 04e

110 kW

Moc silnika

8.08 kWh

Akumulator

2.8 s

Przyśpieszenie

274 kg

Masa pojazdu

SW 04e

SW04

Kolejny bolid elektryczny, będący następcą modelu SW-03, odniósł wiele sukcesów na międzynarodowej arenie. Jego zaawansowany napęd elektryczny oraz zoptymalizowana konstrukcja pozwoliły osiągnąć imponujące wyniki. Pojazd ten kontynuował tradycję innowacji, skutecznie rywalizując na światowym etapie.

SW 04e

110 kW

Moc silnika

8.08 kWh

Akumulator

2.8 s

Przyśpieszenie

274 kg

Masa pojazdu

Udział w zawodach

FS Poland

FS Poland

Aerodynamics

Poszycie SW-04e zostało stworzone z kompozytów składających się z włókna węglowego i żywicy syntetycznej, zapewniając nie tylko doskonałe wykończenie, ale przede wszystkim bezpieczeństwo kierowcy. Modelowanie klasy A, stosowane w branży automotive, pozwoliło nam osiągnąć idealne wykończenie i symetrię pojazdu. Realizując ten projekt skupialiśmy się również na zminimalizowaniu oporu powietrza, co osiągnięto poprzez opływowy kształt nosa i jego wąski profil. Skrzydło oraz podłoga generują siłę docisku, zwiększając przyczepność w zakrętach, a dyfuzor dodatkowo potęguje efekt.

Aerodynamics

Chassis&Suspension

Chassis&Suspension

SW-04e wyróżnia się innowacyjnym podejściem do budowy. Stworzona konstrukcja ramy, wykonana z wytrzymałych rur ze stali chromowo-molibdenowej, cechuje się niezwykłą lekkością i wysoką wytrzymałością, co stanowi kluczowy element w motorsporcie. Układ hamulcowy bolidu SW-04e został skonstruowany, wykorzystując lekkie stopy aluminium, elementy włókna węglowego oraz sprawdzone komponenty, takie jak złączki Goodrige. Innowacyjny pedal-box został zaprojektowany autorsko, zintegrowany z ramą pojazdu, co zapewnia ergonomiczną obsługę, a także optymalną wydajność. Układ zawieszenia typu pull-rod i push-rod, inspirowany Formułą 1, gwarantuje kontrolowany skok zawieszenia i wysoką niezawodność. Aluminiowe piasty i zwrotnice, wsparte przez optymalizację topologiczną, redukują w naszym pojeździe masę nieresorowaną.

Powertrain

Bolid SW-04e, zasilany przez dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 120 kW, charakteryzuje się zastosowaniem zaawansowanych przekładni planetarnych o przełożeniu 4,25. Dzięki temu osiąga imponującą maksymalną prędkość 150 km/h oraz potrafi przyspieszyć do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. System Torque Vectoring gwarantuje stabilność i wysoką wydajność podczas pokonywania zakrętów, zaś elektroniczny dyferencjał optymalnie rozdziela siłę napędową, co umożliwia rywalizację z pojazdami wyścigowymi napędzanymi spalinowo.

Powertrain

Electric&Electronics

Electric&Electronics

W naszym systemie elektrycznym zastosowaliśmy innowacyjną baterię trakcyjną o pojemności 6,5 kWh, która stanowi niemal 1/4 masy pojazdu. Składa się ona z 8 modułów, wyposażonych w ogniwa litowo-jonowe. Co więcej, SW-04e został wyposażony w zaawansowany system zarządzania baterią (BMS – Battery Management System), który monitoruje i kontroluje parametry każdego ogniwa w czasie rzeczywistym, od stopnia naładowania przez temperaturę, aż po wczesne wykrywanie potencjalnych awarii.

Archiwum zdjęć

Kliknij w zdjęcie, aby przejść do podglądu pełnoekranowego.