CREATE FUTURE TOGETHER

SW- 03e

SW-03e

Był to odważny krok w kierunku elektromobilności. Jest młodszym bratem bolidu Quarado, wyposażonym w innowacyjny napęd elektryczny z autorskimi rozwiązaniami w obszarze baterii i zarządzania energią. Zawierał zoptymalizowaną ramę i ulepszoną aerodynamikę, zdobywając uznanie na międzynarodowych konkursach.

SW- 03e

110 kW

Moc silnika

8.08 kWh

Akumulator

2.4 s

Przyśpieszenie

245 kg

Masa pojazdu

SW- 03e

SW-03e

Był to odważny krok w kierunku elektromobilności. Jest młodszym bratem bolidu Quarado, wyposażonym w innowacyjny napęd elektryczny z autorskimi rozwiązaniami w obszarze baterii i zarządzania energią. Zawierał zoptymalizowaną ramę i ulepszoną aerodynamikę, zdobywając uznanie na międzynarodowych konkursach.

SW- 03e

110 kW

Moc silnika

8.08 kWh

Akumulator

2.4 s

Przyśpieszenie

245 kg

Masa pojazdu

Udział w zawodach

FS Croatia

FS Croatia

Aerodynamics

Aerodynamika modelu SW-03e uległa istotnym zmianom w porównaniu do poprzedniego modelu. Przednie skrzydło zostało rozbudowane i obecnie dysponuje większą liczbą lotek po obu stronach. Tylne skrzydło również zostało udoskonalone, zastosowano w nim system DRS (ang. Drag Reduction System), znany między innymi z Formuły 1. Ponadto, znaczne nakłady pracy zostały przeznaczone na udoskonalenie podwozia oraz wprowadzenie nowego, powiększonego dyfuzora.

Aerodynamics

Chassis&Suspension

Chassis&Suspension

Rama i zawieszenie modelu SW-03e to nowoczesna, lżejsza konstrukcja wykonana ze stali chromowo-molibdenowej. To przyczyniło się do redukcji masy, mimo przejścia na elektryczny układ napędowy, który jest cięższy niż wcześniej stosowany przez nas układ spalinowy. Zawieszenie zostało również udoskonalone w porównaniu do poprzednika, co umożliwiło zwiększenie stabilności, sterowności oraz elastyczności w zastosowanych ustawieniach.

Powertrain

Model SW-03e, kierując się najnowszymi trendami w dziedzinie motoryzacji, został wyposażony w elektryczny układ napędowy. Składa się on z dwóch silników elektrycznych o łącznej mocy 110 kW, z dyferencjałem wyposażonym w system wektorowania momentu obrotowego. W naszym pierwszym projekcie z zastosowaniem napędu elektrycznego, wprowadziliśmy autorską konstrukcję systemu magazynowania energii (BMS) oraz układu baterii wysokiego napięcia.

Powertrain

Electric&Electronics

Electric&Electronics

Poprawne funkcjonowanie kontroli nad silnikiem oraz systemu gromadzenia danych nie byłoby możliwe, gdyby nie ciężka praca podzespołu naszego zespołu odpowiedzialnego za elektronikę i elektrykę. Zespół elektryczny jest integralną częścią sukcesu zespołu motorsportowego, przyczyniając się do osiągnięcia wysokich wyników i poprawy wydajności pojazdu na trasie wyścigowej. Dzięki stale rozwijającym się technologiom i innowacjom, elektryczność w motorsporcie odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu przyszłości wyścigów samochodowych.

Archiwum zdjęć

Kliknij w zdjęcie, aby przejść do podglądu pełnoekranowego.